Terugkeer en Terugbetaling


Hoe kan ik een artikel retourneren?
Als je iets wilt retourneren, vul dan ons retourformulier in. Je vindt het hier boven de vragen. Geef kort aan wat je wilt retourneren en waarom. Je kunt dan een verzendlabel naar keuze bestellen of je retour zelf frankeren. Zorg ervoor dat de producten ongeopend en in de originele verpakking zitten en dat je de retour binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling regelt.

Wie draagt de kosten voor het retourneren?
Helaas kunnen wij de retourkosten niet voor onze rekening nemen. Je kunt je pakket echter terugsturen met een verzenddienst naar keuze. Ons retourportaal laat je het proces stap voor stap zien.

Binnen welke termijn moet ik een artikel retourneren?
Je kunt je bestelling binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. De producten moeten ongeopend zijn en in de originele verpakking zitten.

Kan ik een artikel direct ruilen?
Direct ruilen is helaas niet mogelijk. Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je ofwel:

  • het bedrag teruggestort op je oorspronkelijke betaalmethode

of

  • een tegoedbon met een bonuswaarde van 5% voor je volgende aankoop (als je dit op het formulier hebt aangegeven). 

 

Wanneer vindt de terugbetaling plaats?
Zodra je retourzending is ontvangen en gecontroleerd, ontvang je binnen 14 dagen je geld terug - of een tegoedbon als je dat liever hebt. In elk geval sturen we je een bevestiging per e-mail.

Hoe kan ik een klacht indienen over een artikel?
Het kan altijd gebeuren dat een artikel beschadigd is tijdens de verzending of andere gebreken vertoont. Vul in dat geval ook het formulier in. Hoe nauwkeuriger je de vragen beantwoordt, hoe sneller we je kunnen helpen. We houden je op de hoogte van de status van je klacht en komen zo snel mogelijk bij je terug met een oplossing.

Naar welk adres moet ik mijn retour sturen?
Het adres staat op het retourformulier. Als u uw eigen portokosten betaalt, stuur uw retour dan naar:

Super Streusel GmbH, Ruhrstraße 114, 22761 Hamburg 

Ontvang ik een bevestiging van mijn retourzending?
Ja, je ontvangt automatisch een e-mail zodra we je retourzending hebben ontvangen. Je kunt de status van je retourzending ook op elk gewenst moment controleren via het retourportaal.

Ontvang ik een bevestiging van de terugbetaling?
Zodra we je retourzending hebben gecontroleerd, ontvang je een bevestiging per e-mail en - afhankelijk van je keuze - je geld terug of de tegoedbon.